درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماري مدرن و آدرس modernarchitecture.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 39530
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
طراحي وب سايت

SEO Tools

معماري مدرن
Modern Architecture
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:55 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : سيدفضلي       

نشنال جغرافی مدتی است که در طبیعت به دنبال نقاشیهایی می گردد که دست هنرمندانه خالق آنها را در جای جای دنیا کشیده است و این بار به سراغ جزایری رفته که به نظر می رسند یک تابلوی نقاشی باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تصاویر جدید نشنال جغرافی الگوهایی هنری در طبیعت را نشان می دهند که جزایر را به یک تابلوی نقاشی با ارزش تبدیل می کنند.
سد مرجانی در "بورا- بورا"
 
سد مرجانی که جزیره "بورا- بورا" را احاطه کرده است شبیه به یک بند قیطانی به نظر می رسد. "بورا- بورا" یک آتشفشان قدیمی است که در فاصله 266 کیلومتری شمال غربی تاهیتی در جزایر "پلی نزی فرانسوی" واقع شده است.
 
این آتشفشان با سواحل سفید و خالص، مردابی به رنگ آبی درخشان و یکی از زلال ترین آبهای سیاره زمین احاطه شده است. در "بورا- بورا" صدها نمونه از ماهیان گرمسیری زندگی می کنند.
 
عکسهایی رویایی از جزیزه هایی که مثل تابلوی نقاشی هستند


ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:51 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:49 ::  نويسنده : سيدفضلي       

1- باغ ورسایلز در فرانسه

طراح مشهور فرانسوی Andre Le Notre، در قرن 17 و به دستور لوئی هشتم طراحی باغ های زیبا را که در جنوب غربی پاریس قرار دارد انجام داده است. لوئی هشتم از او خواست تا قصرش که در ورسایلز بود را به بهترین شکل تزئین کند تا بعد از مرگش یادگار تاریخی از او باقی بماند. مساحت این باغ 101 هکتار است که در آن تعداد زیادی تخت های گل است. گوشه های باغ پر از مجسمه های قدیمی است. دریاچه های بسیار زیبا و یک کانال که در آن یک کرجی زیبا قرار دارد که لوئی از آن برای طی کردن مسیر رودخانه استفاده می کرد هم در این باغ قرار دارد.

 www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌
 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:47 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:37 ::  نويسنده : سيدفضلي       

ین تصاویر واقعی از تصاویر زمین ، برای چاپ داده های مرئی و مادون قرمز در رنگ های قابل رویت برای چشم انسان ایجاد شده است.مرکز داده رصد منابع سیستم (EROS) وابسته به زمین شناسی ایالات متحده در داکوتای جنوبی اولیه ایستگاه دریافت ماهواره لندست 7 است  که این اطلاعات را بین محققان در سراسر جهان توزیع میکند. این آلبوم گلچینی از تصاویر لندست 7 می باشد ، که به خاطر زیبایی و نه ارزش علمی انتخاب شده اند.

 

 

ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : سيدفضلي       

معرفی عجایب هفتگانه جدید جهان + تصاویر

رای گیری برای انتخاب عجایب هفتگانه جدید جهان بسیار جدل برانگیز بود، زیرا هر فردی هر اندازه که مایل بود می‌توانست به مکان مورد نظر خود رای دهد. به طوری که براساس آمار...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : سيدفضلي       

در سطح شنهای بیابان پامپا در حدود 300 شکل ساخته شده از خطهای مستقیم حک شده که شامل فرمهای هندسی و تصاویر حیوانات و پرندگان و شکلهای دیگر بوده و تنها...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:15 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : سيدفضلي       

اکراین کشوری پرجاذبه در اروپای شرقی است که گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند و مجموعه‌ای از آثار تاریخی باستانی را دربرگرفته است. زیبایی...

 
 
اکراین کشوری پرجاذبه در اروپای شرقی است که گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند و مجموعه‌ای از آثار تاریخی باستانی را دربرگرفته است. زیبایی رنسانس مانند کشور و کلان شهرهای مد و زیبایی نیز یکی دیگر از جاذبه‌های این کشور است.


ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:9 ::  نويسنده : سيدفضلي       

وضعیت نابسامان قلعه دختر و قلعه اردشیر در کرمان آنقدر تاسف برانگیز است که با وجود قدمت و ریشه دواندن در افسانه های مردم کرمان در هیچ یک از.....



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : سيدفضلي       

آکواریوم جورجیا از جاذبه های توریستی کشور آتلانتا به حساب می آید.این آکواریوم به همراه ۳۰  میلیون لیتر آب تازه دریا در رده ی بزرگترین آکواریوم جهان قرار گرفته و در مرکز شهر آتلانتا قرار دارد.آکواریوم جورجیا به دلیل دنیای شگفت انگیز جانوران آبزی به یکی از معروفترین مراکز جهان تبدیل شده است.
در ماه می ۲۰۰۷ پنج میلیون نفر از این آکواریوم بازدید کردند.آکواریوم جورجیا حیوانات نادری را که تنها در چند آکواریومجهان وجود دارند به نمایش می گذارد.
این آکواریوم از پنج گالری تشکیل شده است که نام آن ها گالری جورجیا،گالری رودخانه،گالری آب های سرد،گالری اقیانوس و گالری استوایی می باشد.یکی از جاذبه های این آکواریوم تونل ۳۰ متری گالری اقیانوس است.

 


 
 بزرگترین آکواریوم جهان در شهر آتلانتا



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : سيدفضلي       

نمایشگاه هوا فضا در مسکو یکی از مکان های منحصربفرد جهت تماشای توانمندی ها و پیشرفت های تمدن بشری برای جامه عمل پوشاندن به آرزوی قدیمی تسخیر آسمان محسوب می شود.

عکسهای نمایشگاه هوا فضا در روسیه


ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:54 ::  نويسنده : سيدفضلي       

 

ماهاراجه اکسپرس جدیدترین  قطار فوق لوکس توریستی در هندوستان است. شرکت راه آهن هندوستان و اداره گردشگری این کشور اقدام به راه  اندازی قطاری بسیار مجلل به نام ماهاراجه کرده است البته این قطار تحت عنوان رویال ایندین ریل تور خدمات گردشگری به مسافران ارایه می دهد.

مدیر عامل این شرکت پیتر کرکار می گوید: این قطار بسیار مجلل است و در واقع اولین قطاری است که با این کیفیت و تزئینات و خدمات ایستگاه را در هندوستان ترک خواهد کرد. تزئینات داخلی این قطار به طور اختصاصی و کاملا منحصر بفرد است. این فعال صنعت گردشگری اضافه می کند این موضوع باعث افتار ملی ماست که توانسته ایم اینگونه قطاری مجلل را مدیریت کنیم و آماده سرویس دهی و درآمدزایی برای صنعت گردشگری هندوستان شده ایم.

این قطار دارای 23 واگن است و به طور کلی گنجایش 82 نفر مسافر را دارد این قطار دارای 5 سوئیت بسیار مجلل و لوکس است که هر کدام از این سوئیت ها دارای چهار اتاق است با امکانات اتاق خواب حمام و دستشویی های شیک و مجزا ، همچنین این قطار دارای سوئیت های معمولی نیز هست و در عین حال بهترین گزینه برای لذت بردن از تعطیلات هر گردشگری

ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : سيدفضلي       
تابش دوگانه Double Exposure، یا چندگانه Multiple Exposure ، یک تکنیک عکاسی است که ۲ یا چند عکس مختلف را در یک تصویر واحد ترکیب می کند. این تکنیک سالیان سال است که مورد استفاده عکاسان قرار دارد، و به خصوص این اواخر بسیار معروف شده.


ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : سيدفضلي       
در طراحی مبل از اشیاء مختلف پیرامون خود ایده بگیرید و راحتی را بیش از هر چیز مد نظر قرار دهید. بسیاری از مبل‌های فوق قابل انعطاف بوده، مناسب فضاهای مختلف به خصوص کوچکند. در این مبل‌ها از اشیاء اضافی مانند عروسک‌های نرم و پارچه‌های رنگی مختلف هم استفاده شده‌ است. پارچه‌ها را می‌توان به شکل طناب، اسمارتیز یا مسواک در‌ آورده، با کمی ابتکار تبدیل به مبلی راحت کرد.




ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:44 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:37 ::  نويسنده : سيدفضلي       

شرکت فولکس واگن بعنوان مالک بوگاتی تصمیم گرفته تا خودرو افسانه ای بوگاتی گالیبیر Bugatti 16C Galibier را در سال 2013 روانه بازارها نماید. این سوپر اتومبیل که اولین بار در نمایشگاه 2010 ژنو به نمایش درآمد اکنون چراغ سبز تولید را از کارخانه مادر دریافت کرده است.
 




ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : سيدفضلي       
اقامتگاه موقت برین، جهت استفاده اسکی بازان در منطقه شمشک تهران توسط استودیو معماری ایرانی "رارا" طراحی شده است. آرشیتکت های این پروژه، عباس ریاحی فرد و فریناز رضوی نیکو می باشند.


ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : سيدفضلي       
بانه در قدیم
 


ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 11:26 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 10:15 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 10:12 ::  نويسنده : سيدفضلي       
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 10:9 ::  نويسنده : سيدفضلي       

 

ایجاد فضاهای غیرممکن، توسط نقاشی



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 9:57 ::  نويسنده : سيدفضلي       

سبک جزیره، در محیطی مابین فضای داخلی و خارجی خانه تعریف می‌شود و درواقع سبکی برای دکوراسیون فضای انتقالی بین محیط خارجی و داخلی خانه است که این دو فضا را به‌هم مرتبط می‌سازد.



ادامه مطلب ...